Laatste twee weken en administratieve zaken regele - Reisverslag uit Dijon, Frankrijk van Tim Pessers - WaarBenJij.nu Laatste twee weken en administratieve zaken regele - Reisverslag uit Dijon, Frankrijk van Tim Pessers - WaarBenJij.nu

Laatste twee weken en administratieve zaken regele

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

14 Juni 2015 | Frankrijk, Dijon

Beste vrienden en familie,

De laatste twee weken van mijn buitenlandstage zijn aangebroken, over precies twee weken rond dit tijdstip zal ik namelijk alweer thuis zijn naar vier maanden! De tijd is echt omgevlogen en dat zal niet anders zijn deze twee weken neem ik aan!

Het zullen op stage 2 rustige weken zijn, mijn stageverslag is al af en wordt momenteel nagekeken door het bedrijf of zij het ook eens zijn en mijn stageopdracht is ook zo goed als afgerond! Ik kan dus optimaal van de laatste twee weken genieten zonder te hoeven stressen :)

Op persoonlijk gebied zal het iets drukker zijn, ik moet namelijk alle administratieve zaken regelen voor mijn vertrek en de Franse bureaucratie kennende zal dit mogelijk niet heel soepel verlopen, maar dat zal ik vanzelf wel zien!

Ik vind het stiekem wel jammer dat het er alweer bijna opzit, natuurlijk mis ik Nederland, familie, sporten en school wel maar voel me hier eigenlijk ook wel erg goed en thuis :) Het is dus een dubbel gevoel want ik zou hier nog wel wat langer willen blijven maar ik wil ook wel naar huis want er wachten genoeg leuke dingen op me deze zomer waar ik eigenlijk erg naar uit kijk!

Ik ga dus proberen om maximaal te genieten van mijn laatste twee weken en dan zie ik jullie weer gauw!

Groetjes!

Tim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tim

Actief sinds 12 Maart 2015
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 2942

Voorgaande reizen:

07 Maart 2015 - 30 Juni 2015

Buitenland stage in Frankrijk

Landen bezocht: