Paar dagen thuis, vrienden zien en laatste weken - Reisverslag uit Dijon, Frankrijk van Tim Pessers - WaarBenJij.nu Paar dagen thuis, vrienden zien en laatste weken - Reisverslag uit Dijon, Frankrijk van Tim Pessers - WaarBenJij.nu

Paar dagen thuis, vrienden zien en laatste weken

Door: Tim

Blijf op de hoogte en volg Tim

28 Mei 2015 | Frankrijk, Dijon

Beste vrienden en familie,

Het zijn weer een aantal drukke weken geweest!

Zoals ik het in mijn laatste reisverslag zei ben ik een paar dagen naar Nederland geweest aangezien ik een aantal vrije dagen had! Ik heb het erg naar mijn zin gehad en het was zeker leuk om iedereen weer te zien! Om naar Nederland te gaan ben ik met de TGV naar Genève gegaan via Lausanne en dan met EasyJet naar Schiphol :) Het was opzicht een lange reis, maar dat had ook te maken met overstaptijd, ik had s'ochtends vroeg rond half tien de TGV gepakt in Dijon en was toen rond een uur of half een op het vliegveld in Genève. Aangezien mijn vlucht pas om kwart over drie vertrok heb ik eerst nog geluncht met een vriend op het vliegveld :) Het was leuk om hem weer te zien aangezien het al weer een aantal maanden was sinds de laatste keer dat ik hem had gezien, laatste keer was toen ik afgelopen zomer in Genève voor Firmenich werkte!

Ik ben uiteindelijk aan het begin van de avond thuis aangekomen, het voelde eigenlijk wel raar ook al was het maar twee maanden, voor mijn gevoel was het al een stuk langer! Nadat Balou duidelijk had laten merken dat hij blij was dat ik thuis was, heb ik iedereen kunnen begroeten en hebben we lekker gegeten. Het waren in ieder geval een paar leuke dagen thuis en ik ben blij dat ik iedereen weer even heb kunnen zien! :)

Ik ben ondertussen alweer even terug in Dijon en alles gaat nog steeds naar behoren hier! Het voelt raar dat ik hier nog maar iets meer dan vier weken zit, de tijd vliegt echt om! Op stage gaat alles ook nog super goed, ik ben nog steeds heel tevreden en blij met de verantwoordelijkheden die ik krijg van het bedrijf, het is een fijn gevoel om te weten dat je iets nuttigs doet voor het bedrijf en niet dat je kopietjes moet maken of koffie moet zetten voor iedereen haha :D
Het is nu belangrijk om nog even goed bij te zetten voor deze laatste weken en alles mooi op tijd af te krijgen en dan de mogelijkheid te hebben om op een mooie tijd terug te kunnen kijken!

Groetjes!

Tim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tim

Actief sinds 12 Maart 2015
Verslag gelezen: 120
Totaal aantal bezoekers 2944

Voorgaande reizen:

07 Maart 2015 - 30 Juni 2015

Buitenland stage in Frankrijk

Landen bezocht: