Tweede week: druk druk druk en benefietavond - Reisverslag uit Dijon, Frankrijk van Tim Pessers - WaarBenJij.nu Tweede week: druk druk druk en benefietavond - Reisverslag uit Dijon, Frankrijk van Tim Pessers - WaarBenJij.nu

Tweede week: druk druk druk en benefietavond

Door: Tim Pessers

Blijf op de hoogte en volg Tim

18 Maart 2015 | Frankrijk, Dijon

Beste familie en vrienden,

De dagen vliegen werkelijk om en hier is al mijn tweede reisverslag!

Sinds mijn eerste reisverslag zijn er alweer genoeg dingen gebeurd! Allereerst het weekend!
Het was niet echt een heel spannend weekend, meer een weekend waar allemaal klusjes geregeld moesten worden. Allereerst heb ik een deel van mijn Nederlandse inburgeringscursus voltooid, althans als ik mijn collega's moet geloven. Mijn fiets had namelijk een lekke band en heb de binnenband vervangen (plakken doen ze hier niet haha). Mijn collega's vonden het maar raar toen ik vertelde dat het de eerste was dat ik dat heb gedaan, hoezo een stereotype? ;)

Zaterdagavond heeft Yves me mee uit eten genomen met zijn vrouw Sophie en zijn dochter Mathilde, we hebben erg lekker gegeten en het was zeker een gezellige avond.
Ik heb me op advies van collega's inschreven op een site waarop mensen allemaal activiteiten kunnen organiseren en waarvoor je je kan inschrijven, je doet dan dus iets met allemaal onbekenden en het is zeker een goede manier om mensen te leren kennen. De activiteiten zijn erg divers, het kan een potje voetballen zijn maar ook een avondje stappen of een kop koffie drinken bijvoorbeeld. De bedoeling was dus om zo'n activiteit te gaan doen zondag, alleen er waren niet erg veel leuke activiteiten beschikbaar of erg ver ver weg en dus moeilijk bereikbaar waardoor ik er maar een rustige dag van heb gemaakt en administratieve zaken heb geregeld.

Ik ben deze week weer druk bezig geweest met stage, het is momenteel erg druk.
Ik ben alleen nog niet begonnen aan mijn opdracht, mijn kantoor is namelijk nog niet klaar en mijn stagebegeleidster is erg druk waardoor we nog niet de opdracht precies hebben kunnen doornemen. Ik loop deze week dus nog mee met het kwaliteitslab, iets wat ik trouwens helemaal niet erg vind!

Yves heeft me uitgenodigd om morgenavond met hem mee te gaan naar een benefietavond om geld op te halen voor kankerbestrijding. De avond bestaat uit een film (Focus met Will Smith en Margot Robbie) en een diner, het zal dus zeker wel een leuke avond worden!

Ik ben tot dusverre nog steeds erg tevreden, ik heb het erg naar mijn zin en heb absoluut niet te klagen, het weer is heerlijk, elke dag zonnig en een graad of 15 (de laatste dagen zelfs 18 graden!) en iedereen is (nog steeds) even vriendelijk en bereid om te helpen, het komt hier dus helemaal goed!

Groetjes,

Tim

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Tim

Actief sinds 12 Maart 2015
Verslag gelezen: 130
Totaal aantal bezoekers 2952

Voorgaande reizen:

07 Maart 2015 - 30 Juni 2015

Buitenland stage in Frankrijk

Landen bezocht: